TOKIO 2020

XXXII. Olimpijske igre
Tokio, Japonska | 23.7.- 8.8.2021

dni
ur
minut
sekund

Slovenska olimpijska namiznoteniška reprezentanca

Novice Tokio 2020 - namizni tenis

Najboljši slovenski namiznoteniški igralec na svetovni lestvici, Darko Jorgić, je proti Špancu Alvaru Roblesu v svojem prvem nastopu na olimpijskih igrah v drugem krogu ubranil tri zaključne žogice v šestem […]

Tudi na svojih četrtih olimpijskih igrah je bil dolga leta najboljši slovenski namiznoteniški igralec, Bojan Tokić, uspešen v uvodnem krogu. V Tokiu je s 4:0 (7, 9, 5, 7) premagal […]

Z današnjo uvodno slovesnostjo so se tudi uradno začele poletne olimpijske igre Tokio 2020. V slavnostnem mimohodu so bili tudi štirje slovenski namiznoteniški igralci, prav na čelu kolone pa je […]

Urnik Olimpijske igre Tokio 2020 - namizni tenis

posamezno/dvojice/mešane dvojice

ekipno

O Tokiu

Tokio leži na obali na jugovzhodu Japonske. Kopenski del tamkajšnje prestolnice leži severozahodno ob Tokijskem zalivu in meri 90 km od vzhoda proti zahodu ter 25 km od severa proti jugu. Hkrati ima status prefekture (pokrajine) in mesta, kar je posebnost pri japonskih mestih. Območje Tokia sestavlja 32 okrajev. V njem živi več kot 8 milijonov ljudi. Na celotnem območju prefekture živi dobrih 13 milijonov ljudi, kar je desetina japonskega prebivalstva. Tokio je administrativno, poslovno, prometno, izobraževalno in kulturno središče Japonske. Tam ima v posebni palači sedež tudi japonski cesar.

O maskoti

Vsake olimpijske igre prinašajo nekaj novega. Na Japonskem je to usmeritev v najsodobnejšo tehnologijo. Ta bo prisotna na vsakem koraku, povezava z njo pa je dobro vidna že pri izbiri maskote. Ta je robotskega videza in sliši na ime Miraitova. Avtor Rjojo Taniguči je njeno glavo narisal v obliki samurajske čelade, nato pa pri celotni figuri uporabil motiv »ičimacu mojo«, ki nekoliko spominja na modro-belo šahovnico. Posebna simbolika se skriva tudi v imenu. Miraitova je kombinacija japonskih besed za prihodnost in večnost, značaj maskote pa pooseblja japonski pregovor, ki pripoveduje o tem, kako se človek uči starih stvari in iz njih pridobiva novo znanje. Organizacijski komite iger je sicer iz 2042 prispelih predlogov izbor skrčil na tri, končno izbiro pa zaupal učencem osnovnih šol po vsej Japonski. Tanigučijeva robota sta dobila prepričljivo večino glasov.

Logo NTZSNa vrh